CR-V
CR-V
Ulkoasu
Kuvan auto on Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance Canyon River Blue Metalliväri - Kulutus- ja päästöarvot: (WLTP*) Toimintamatka -6,7 (l/100km), CO2 151 (g/km).
Kuvan auto on Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech Diamond Dust Pearl-värisenä – Kulutus- ja päästöarvot: (WLTP**) yhdistetty 0,8 (l/100km), CO2- 18,0 (g/km). Luvut ovat peräisin EU:n sääntelemien laboratoriotestien tuloksista, ja ne on annettu vertailutarkoituksiin, eivätkä ne välttämättä vastaa todellisia ajokokemuksia.
+ Ilmoitetaan ohjeelliset latausajat vertailun vuoksi. Lataus 0–100 %:iin on mahdollista 2,5 tunnissa 6,8 kW:n vaihtovirtalaturilla ja 9,6 tunnissa 1,8 kW:n kotipistorasiaan kytketyllä latauslaitteella, kun olosuhteet ovat optimaaliset, esimerkiksi lämpötila on noin 25 °C. Varsinaiset latausajat voivat vaihdella eri tekijöistä riippuen: muun muassa latausyksikön ja akun iästä, tyypistä, latauskapasiteetista, kunnosta ja lämpötilasta, alkulatauksesta ja ympäristöolosuhteista, kuten ulkolämpötilasta käyttöpaikalla. Latausajat voivat olla pidempiä kylmässä säässä ja silloin, jos akun lämpötila käynnistää turvateknologian.
Sisätilat
Teknologia
Turvallisuus
Uusin Honda SENSING -kuljettajaa avustava turvateknologia löytyy vakiovarusteena kaikista CR-V-malleista. Esimerkkinä; törmäystä lieventävä jarrujärjestelmä (CMBS), kaistallapitovaustin ja älykäs mukautuva vakionopeussäädin alhaisen nopeuden seurannalla.
Uuden CR-V.n myötä otamme käyttöön toistaiseksi edistyneimmän turvajärjestelmämme - Honda SENSING 360, joka laajentaa nykyisen Honda Sensing- valikoiman 360 asteen näkymään auton ympärillä, sisältäen tutkat kulmissa ja kamerat edessä. Lisäominaisuuksiin kuuluvat; aktiivinen kaistanvaihtoavustin, kaistanvaihdon törmäyksen ennakointi, poikittaisliikennehälytin edessä ja kaarreajon nopeusavustin. Sensing 360 laajentaa myös CMBS-järjestelmän toiminta-aluetta kattamaan kaikki ajoneuvon ympärillä olevat suunnat, mikä auttaa kuljettajaa välttämään ja lieventämämään törmäyksiä toisen ajoneuvon tai kanssa risteykseen tultaessa tai käännyttäessä.
Lisäominaisuuksiin kuuluvat esimerkiksi kaistanäyttö, joka välittää kameran kuvaa viereisestä kaistasta keskinäytölle, jolloin kasitanvaihto ja kääntyminen on turvallisempaa. Peruuttaessa automaattisesti alas kallistuvat ulkopeilit on ominaisuus joka helpottaa näkyvyyttä erityisesti ahtaissa tiloissa
Honda SENSING
KTörmäystä lieventävä jarrujärjestelmä
Törmäystä lieventävä kaasupoljinjärjestelmä
Älykäs nopeusrajoitin
Kaistavaroitin (LDW)
Kaistallapitovaustin
Alhaisen nopeuden jarrujärjestelmä
Alhaisen nopeuden seurantajärjestelmä
Tieltä suistumisen ennakointijärjestelmä
Ruuhka-avustin
Honda SENSING 360
Kuolleen kulman avustin, jossa risteävän liikenteen varoitin
Poikittaisliikennehälytin edessä
Aktiivinen kaistanvaihtoavustin
Kaistanvaihdon törmäyksen ennakointi
Lisäominaisuudet
Moninäkymäkamerajärjestelmä*
Honda Parking Pilot*
Adaptiiviset ajovalot*
Kaistanäyttö
Peruuttaessa automaattisesti kallistuvat sivupeilit
*Vakiona määrätyissä varustetasoissa
Katso miten CR-V pitää sinut turvassa
Katso miten turvallisuusteknologiat toimivat ja saat lisätietoa miten ne toimivat ja avustavat kuljettajaa turvallisempaan autoiluun.
Suorituskyky
Hybridin suorituskyky
Hondan älykäs hybriditeknologia tarjoaa 184 hv:n maksimitehon ja 335 Nm:n vääntömomentin. Sen avulla tämä suuri katumaasturi saavuttaa sujuvan 9 sekunnin kiihtyvyyden 0–100 km/h.
Kaksi hybridivaihtoehtoa
Uusi CR-V on saatavana täyshybridinä tai ladattavana versiona.
e:HEV täyshybridi
CR-V täyshybridi tunnetaan e:HEV merkinnästään. Täyshybridi lataa itse akkuaan ja sen toimintamatka täydellä tankilla on 960 kilometriä. Tämän tehokkaan tekniikan ansiosta yhdistetty polttoaineen kulutus on 5,9 litraa 100 km:llä ja yhdistetty CO2-päästölukema 134 g/km(WLTP).* Järkevä ja edistyksellinen e:HEV-teknologia tarjoaa tehokasta ja taloudellista ajettavuutta. Järjestelmä koostuu kahdesta sähkömoottorista sekä polttomoottorista. Kolmen ajotilan avulla; sähköajo-, hybriajo- ja moottoriajotila, saavutetaan optimaalinen polttoainetaloudellisuus kaikissa olosuhteissa.
e:PHEV ladattava hybridi
CR-V ladattava hybridi on merkinnältään e:PHEV. Siinä on täyshybriditekniikan lisäksi mahdollisuus ladata sähköä pistokkeesta. Näin voit ajaa pelkällä sähköllä jopa yli 80 km kun valitset EV-ajotilan. Ulkoisesesti ladatun sähkön loputtua jatkat matkaasi taloudellisesti täyshybridin avulla. Voit myös halutessasi ladata sähköä akkuun ajon aikana ja varastoida sen vaikka myöhempää kaupunkiajoa varten. CR-V e:PHEV-mallin yhdistetty polttoaineenkulutus on 0,8 litraa 100 kilometrillä ja yhdistetty CO2-päästölukema 18 g/km (WLTP).
Sulava ajettavuus
Uusi CR-V tuottaa tarvitsemasi tehon ja väännön kun sitä tarvitset - niin kaupungissa kuin maantiellä. Neljä erilaista ajotilaa – Sport, Normal, Econ ja Snow – muuttavat ajoneuvon asetuksia olosuhteiden edellyttämällä tavalla. Tämä antaa optimaalisen suorituskyvyn, pidon ja tehokkuuden. Mäkisissä olosuhteissa alamäkihidastin pitää auton liikkeen tasaisena hillitsemällä vauhtia puolestasi alamäkeen ajettaessa.
Ladattavassa hybridissä on Tow Mode-ajotila. Tämä ajotila pyrkii pitämään akun varaustason mahdollisimman korkealla niin että vetokyky pysyy vaikeissakin olosuhteissa. Suurin sallittu perävaunumassa (jarrullinen) 1 500 kg.
Plug-in lataus
Kuvan auto on Honda CR-V 2.0 i-MMD Full Hybrid Advance Canyon River Blue Metalliväri - Kulutus- ja päästöarvot: (WLTP*) Toimintamatka -6,7 (l/100km), CO2 151 (g/km).
Kuvan auto on Honda CR-V 2.0 i-MMD Plug-in Hybrid Advance Tech Diamond Dust Pearl-värisenä – Kulutus- ja päästöarvot: (WLTP**) yhdistetty 0,8 (l/100km), CO2- 18,0 (g/km). Luvut ovat peräisin EU:n sääntelemien laboratoriotestien tuloksista, ja ne on annettu vertailutarkoituksiin, eivätkä ne välttämättä vastaa todellisia ajokokemuksia.
+ Ilmoitetaan ohjeelliset latausajat vertailun vuoksi. Lataus 0–100 %:iin on mahdollista 2,5 tunnissa 6,8 kW:n vaihtovirtalaturilla ja 9,6 tunnissa 1,8 kW:n kotipistorasiaan kytketyllä latauslaitteella, kun olosuhteet ovat optimaaliset, esimerkiksi lämpötila on noin 25 °C. Varsinaiset latausajat voivat vaihdella eri tekijöistä riippuen: muun muassa latausyksikön ja akun iästä, tyypistä, latauskapasiteetista, kunnosta ja lämpötilasta, alkulatauksesta ja ympäristöolosuhteista, kuten ulkolämpötilasta käyttöpaikalla. Latausajat voivat olla pidempiä kylmässä säässä ja silloin, jos akun lämpötila käynnistää turvateknologian..